vineri, 5 iunie 2009

Lucrui noi... pentru mine !

    Iacă a trecut ceva vreme în care am făcut o mulțime de lucruri. M-am mai plimbat prin Franța, am ajuns și pe la Paris, încă odată la Mont Blanc, dar, despre astea vom vorbi într-un alt episod.
    Ceea ce vroiam să zic e că am descoperit un lucru foarte folositor pentru persoanele care sunt prieteni cu web-ul. 
    Se numește Delicious . După cum și numele îi spune, ce poate fi un deliciu mai mare decât să-ți pui tag-uri la bookmark-uri și apoi să poți căuta la distanța a 2-3 click-uri sau o combinație de taste prin ele ? Mai mult decât atât, funcționează cu Internet Explorer și Mozilla cu ajutorul unui mic plugin, dar și cu celelalte browsere mai puțin utilizate prin intermediul așa ziselor bookmark-uri. Și încă o chestie beton, funcționează și ca o rețea socială, adică poți să-ți adaugi prieteni cărora le poți vedea bookmark-urile dacă le publică și tag-urile pe care le-au introdus. 
    Ca să nu stric toată surpriza, o să mă opresc aici... ne auzim "next time".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu