duminică, 26 aprilie 2009

Rumilly

Helo again !

În această duminică ni s-a oferit ocazia să luăm masa de prânz la o familie foarte drăguță care locuiește în Rumilly, cam la 40 de km distanță de Bourget du Lac, pe care nu am ratato (nimic nu se compară aici cu o mâncare ca acasă).
Ne-am întâlnit cu unchiul meu și cu domnul la care urma să mergem în Bourget, după care am plecat la drum. Pe parcurs l-am recuperat și pe băiatul acestuia, care studiază la școala de comerț din Lyon.
Odată ajunși surprizele au început să apară. Parcă ostentativ plasat aproape de intrarea în casă putem vedea un bolid ce respectă tradiția celor 61 de ani a mărcii sale, cu o alură aerodinamică de excepție, o culoare gri discretă și un motor ce ne pune la dispoziție nu mai puțin de 350 de CP, un adevărat Porsche Carrera (te trec fiorii când îl vezi). BMW-ul seria 5 de lângă, model la care obișnuiam să mă uit cu atenție de fiecare dată când trecea pe lângă mine, era cu adevărat eclipsat de această bestie a drumurilor.
După ce am admirat minunatul vehicul, am intrat în casă, unde am făcut cunoștință cu locuitorii ei.
Am descoperit o familie modestă, în ciuda aparențelor, care ne-a povestit cu drag despre viața lor, care au râs la glumele noastre și care ne-au ascultat pățaniile de prin Bourget.
Mă bucur că există și astfel de patroni, care preferă să meargă la lucru cu o mașină normală, respectându-și astfel angajații, ne etalând ceea ce dețin de fapt.
Curtea imensă a casei este înconjurată de un gard viu care-i dă o intimitate de invidiat și care permite locuitorilor să se scalde nestingheriți în frumoasa piscină din interiorul ei.
După ce ne-am delectat cu bucate gustoase, am făcut fotografii si am povestit, a venit timpul să ne luăm rămas bun de la rudele mele, care se îndreaptau și ele către casă și apoi să fim aduși înapoi în Bourget.
Pe drumul înapoi am trecut prin orașul florilor, Aix-les-Bains, oraș care trezește în tine spiritul de plimbăreț, de om al teraselor, de om al lacului.
Iacătă că am ajuns înapoi în Bourget, înapoi la locașul unde lucrarea de diplomă așteaptă să prindă formă, să fie dezvoltată și terminată.

Alors, a la prochaîne !

Un comentariu: