luni, 3 mai 2010

Cu fulgeru-n comă...

Well, pentru cei care nu știu despre ce-i vorba fulgerul e o Dacie 1310 de prin 'nouăștrei. De fapt numele complet e Fulgerul Alb. De ce ? Pentru că mere blană ! De fapt, mergea blană... până ieri :(
Ca tot omul cu Dacie, când am plecat la drum am verificat apa, uleiul (care era cam la limită... la cea inferioară), lichidul de frână, și am început să-i dau bice pe DN14b de la Blaj spre Cluj. Mergem noi așa frumușel cu 90 la oră, trecem de Teiuș, Aiud, Turda, urcăm feleacu, urcăm și urcăm și când să coborăm în spatele nostru s-a făcut ceață ! Trag eu frumos mașina pe dreapta, deschid capota și ghiciți ce... fierbea motorul de mama focului. Și acum întrebările: s-a gripat motorul ? s-a topit garnitura de chiuloasă ? s-a defectat altceva ? de ce nu mi-a arătat pe bord că fierbe apa (plm de senzor !) ? Cert e că toată apa din borcan a ajuns în baia de ulei și fulgerul e acum în comă în fața blocului. Mirific !

Un comentariu:

  1. Bun venit in club... Si eu am un fulger rosu mort in spatele caminelor. Scrie pe ea "De vanzare pt programul rabla" :|
    Mai multi "doctori" au incercat sa il resusciteze dar ii deja in moarte cerebrala...

    RăspundețiȘtergere