miercuri, 22 iulie 2009

Tocmai am decis sa renunt la Internet Explorer 8

Nu este o veste foarte buna ca am renuntat la serviciile Internet Explorer 8, de fapt e chiar trista. Internet Explorer a fost browser-ul pe care foarte multa vreme l-am considerat ca fiind cel mai bun, nu neaparat din punctul de vedere al extensibilitatii, ci mai mult din punctul de vedere al performantei. Era mai rapid ca celelalte, e drept ca si mai vulnerabil (daca nu-l tineai updatat), insa imi placea. Apogeul Internet Explorer a venit odata cu versiunea 7. Versiunea 8 parea promitatoare insa acum ca o am instalat pot spune ca functioneaza jalnic, crapa tot la al doilea site vizitat, redeschide procesele inchise din task manager in loc se renunte pur si simplu la ele si alte tampenii din astea.
In aceste conditii, imi pare rau Microsoft, dar... BYE, BYE, IE 8 ! (cel putin pana la urmatoarea versiune).

2 comentarii:

  1. No, trebuie sa recunosc ca post-ul asta chiar m-a mirat. Adica stiind ca esti unul dintre persoanele care stie enorm de multe despre calculatoare nu credeam ca foloseti IE :P

    No, de fapt gusturile si preferintele nu se discuta.

    Cat despre viteza stiam eu parca am citit ca e cam pe ultimul loc: http://www.go4it.ro/internet/top-5-cele-mai-rapide-browsere-de-internet-4074178/

    RăspundețiȘtergere
  2. Finally! Eu am renuntat la IE 8 din cauza crashurilor cam la 3 zile dupa ce l-am instalat. Nu folosisem in viata mea alt browser de net in afara de internet explorer, dar IE 8 chiar m-a obligat.

    RăspundețiȘtergere